Kvalitný dizajn www stránky
Cieľom firmy podnikajúcej na Internete je získanie nových a udržanie stálych zákazníkov, ktorí budú pravidelne uskutočňovať nákupy.
Pekný a kvalitný dizajn vytvorí u potenciálneho zákazníka dobrý dojem. Dizajn má vplyv na to, či zákazník nakúpi na našom firemnom webe alebo u konkurencie.
Dizajn je niekedy to, čo predáva produkt.
Dobrý dizajn by mal zvýšiť použiteľnosť stránok, umožniť návštevníkovi rýchlejšie a jednoduchšie dosiahnuť jeho ciele a ovplyvňuje zážitok návštevníka z používania web stránky.
Ak má firma svoje logo a obchodné značky, pomáha grafický dizajn aj budovaniu corporate identity na Internete.
Pre potreby www stránky sa odporúča použiť jednoduchý dizajn, čím jednoduchší, tým lepší. Potencionálneho zákazníka zaujímajú informácie o možnostiach nákupu. Príliš veľa obrázkov a animácií na jednej strane spomaľuje načítavanie www stránky, na druhej strane odvádza pozornosť zákazníka a znižuje záujem o produkty a služby.
Pekný a kvalitný dizajn vytvorí u potenciálneho zákazníka dobrý dojem. Dizajn má vplyv na to, či zákazník nakúpi na našom firemnom webe alebo u konkurencie.
Dizajn je niekedy to, čo predáva produkt.
Dobrý dizajn by mal zvýšiť použiteľnosť stránok, umožniť návštevníkovi rýchlejšie a jednoduchšie dosiahnuť jeho ciele a ovplyvňuje zážitok návštevníka z používania web stránky.
Ak má firma svoje logo a obchodné značky, pomáha grafický dizajn aj budovaniu corporate identity na Internete.
Pre potreby www stránky sa odporúča použiť jednoduchý dizajn, čím jednoduchší, tým lepší. Potencionálneho zákazníka zaujímajú informácie o možnostiach nákupu. Príliš veľa obrázkov a animácií na jednej strane spomaľuje načítavanie www stránky, na druhej strane odvádza pozornosť zákazníka a znižuje záujem o produkty a služby.