Porovnávače tovaru
Ak si neviete rady s porovnávačmi tovaru, tak tu nájdete dobré návody pre podnikanie v porovnávačoch tovaru ako Heureka, Google nákupy, Pricemania, Zboží.cz, Glami
na čo by sme odporúčali sa zamyslieť pri porovnávačoch tovaru:
- úvodné poplatky tvorcovi eshopu za vytvorenie XML feedu pre porovnávače tovaru. Poskytuje tvorca eshopu toto v cene alebo je to doplatková funkcia?
- poplatky pre porovnávač tovaru. Niektoré kvalitné porovnávače tovaru sú len platené, alebo aj platené a bezplatné, niektoré sú len bezplatné. Kam sa registrovať? Určite nemá význam registrovať sa do desiatok porovnávačov, skôr sa registrujte len tam, ktorý je vyhladatelný v Google na dôležité kľúčové slová, na ktoré Vás majú hladať Vaši potencionálni zákazníci
- niekedy sa oplatí priplatiť si. Za zobrazenie na prémiových pozíciách sa platí, väčšinou sa cena odvíja od kategórie tovaru. Odporúčame potom na internetovom obchode zaviesť Google Analytics a ich nadstavbu pre internetový obchod (ecommerce). Lahko zistíte, či sa Vám oplatí byť v porovnávačoch na prémiovej pozícii, alebo nie.
- investovaný čas vs. výsledok: ak sa registrujete predsa len do množstva porovnávačov, ak potrebujete dohladávať EAN kódy a vypisovať špeciálne atribúty pre produkty, lebo sú to povinné/ doporučené atribúty pre porovnávače tovaru, zabere to nejaký čas na viac. Treba si premyslieť, či to má pre Vás význam alebo nie.