Kedy najať špecialistu na reklamu na internete?
- manažment web stránky
- optimalizácia pre vyhľadávače
- skúmanie kľúčových slov
- správa reklamných kampaní
Sú to náročné aktivity, ktoré majú vplyv na úspech vášho biznisu online. Väčšinou si sami dokážete manažovať niektoré tieto aktivity, ak si netrúfate, odporúčame objednať si služby externého konzultanta a využiť poradenstvo v internet marketingu.
Čo pre vás dokáže urobiť firma zaoberajúca sa reklamou na internete (SEM) :
- komplexné služby reklamy v internetových vyhľadávačoch, počnúc naštartovaním online marketingových kampaní, ich správou a vyhodnocovaním.
- odborná dohľad - ppc reklama v Google, Sezname a v eTargete
- niektoré sa zameriavajú len na prirodzenú optimalizáciu web stránky – SEO – search engine optimization.
Aktivity špecialistov na internetovú reklamu - reklamu vo vyhľadávačoch:
-
Registrovanie web stránky v internetových katalógoch - Analýza kľúčových slov
- Písanie textov reklamných odkazov
- Vedenie reklamných kampaní vo vyhľadávačoch
- Meranie efektívnosti reklamných kampaní a podávanie správ
Ako nájsť dobrého odborníka na internetovú reklamu? Podľa čoho sa rozhodnúť?
-
Cena - úvodné konzultácie a mesačné poplatky za správu reklamných kampaní na Internete. Okrem ceny za služby odborného konzultanta si pripravte finančné zdroje na reklamu vo vyhľadávačoch.
- Ponúkané služby - ponúka firma všetky služby, ktoré potrebujete, alebo sa špecializuje len na isté oblasti?
- Referencie - porozprávajte sa s existujúcimi klientami firmy,
Z referencií zistite:
- ako sú klienti spokojní s firmou?
- spolupracovalo sa im dobre?
- prebiehala vzájomná komunikácia bez problémov?
- splnila firma svoje sľuby?
- ako dlho trvalo, kým sa dostavili výsledky z reklamnej kampane
- dosiahlo sa reklamnou kampaňou len zvýšenie návštevnosti webu, alebo aj zvýšenie tržieb?
- dosiahli takú návratnosť investícií, ako očakávali?