Microsite - www stránka pre špeciálny cieľ
Firma použije na Internete microsite napr. pri uvedení nového produktu na trh, alebo pri špeciálnej predajnej akcii. Má odlišný grafický dizajn, cieľ, ovládanie a štruktúru ako firemná www stránka. Firma môže microsite použiť pri:
- prieniku na nové trhy
- rebrandingu spoločnosti
- podpore predaja existujúcich produktov so snahou osloviť nové cieľové skupiny
- uvedení nového výrobku na trh, ktorý sa svojimi vlastnosťami výrazne líši od súčasnej ponuky. Na microsite sa prezentácii vlastností nového produktu venuje viac priestoru, ako by to bolo možné na firemnom webe. Taktiež je možné naplno využiť kreativitu a nové grafické prvky, ktoré by sa len s ťažkosťami implementovali na existujúcej stránke.
- špeciálnych príležitostiach, predajných akciách
- podpore reklamnej kampane v televízii, tlači, alebo rádiu
- spotrebiteľských výherných súťažiach
- zvyšovaní povedomia o značke, napr. v spojení s interaktívnou hrou